God jul!

För mig har det varit tradition i många år att inleda julafton med ett träningspass. Dels får jag då göra något av det roligaste jag vet på en av årets bästa dagar, och dels känns det bra med en träning före några dagars slappande och massor med mat.
Typen av träning brukar variera beroende på vad som passar in och vad jag känner för. I år var tanken att köra ett Crossfit-pass men det spolierades av en trilskande axel, så istället blev det en löptur. Bra också det. 
Lägger här upp upplägget för ett pass jag körde en jul för några år sen. Konceptet är inget jag hittat på själv men jag har valt övningarna enligt vad som passar mig. Det var både tungt och väldigt roligt. 
Julen är ju inte slut än så bara att inspireras och testa passet. Eller hitta på nåt eget.

Kommentarer

Populära inlägg